Založ si blog

Za to mozu tie topanky

Mám taký menší problém. Resp. problém väčší ..mám väčšie číslo nohy, než je bežné u ženských nôžok 🙂 čo už… stávajú sa aj horšie veci 🙂

Ono by to problém nebol, lenže ak ste boli v nedávnej dobe v obchode, kde predávali nejakú obuv, tak mi isto dáte za pravdu, že buď..

1. topánky majú obrovský opätok (obdivujem všetky baby, ktoré to zvládajú nosiť a nevyzerajú ako z Matrixu, keď sa niekde privrznú medzi kockami, dlaždicami, atď..). Však to by som mala pomaly dva metre a to sa už ťažko nastupuje do metra, a hľadieť z toľkej výšky nie je žiadna výhra – vravia, že hore je lepší vzduch..no čo ja viem? ….

2. opätky majú minimálny opätok – hmm..tu by problém nebol, kebyže nemám plochú nohu… tak nosenie topánok bez opätku je potom väčším utrpením. Lenže tie topánky majú taký hrozný dizajn. Tie zaokrúhlené, zrezané špičky. Veď to je des! Teda mne osobne sa to fakt nepáči, keď v nich noha vyzerá ako zrezaná niekde za členkom.

Z tejto dvojvariácie ponúkaných druhov topánok sa mi viacej vlasy dupkom postavili a viacej sa skučeravili. Nemám rada nakupovanie a tak hľadanie vhodných topánok (pri splnení mojich „náročných“ požiadaviek) je takmer nesplniteľná misia. Lenže občas tak učiniť treba. A ešte keď vám bontón firmy striktne určuje, čo nosiť môžete a na čo môžte rovno zabudnúť. Slovo dalo slovu a tak som sa včera dokopala a našla som jedny topánky. Na nízkom. S mierne zrezanou špičkou, ktorá nevyzerá až tak zle. Moja veľkosť (v mojom prípade sa fakt dá hovoriť o veľkosti, a nie malosti :-)). Hmmm…ale to by bol v tom čert, kebyže to nemá nejaký háčik. A ten spočíva v tom, že sa topánky nedali odkódovať. V niektorých predajniach majú zabudovaný akýsi elektronický kód, ktorý zapípa hneď, keď ich chcete preniesť cez dvere predajne. Dobrý výmysel proti zlodejom. Lenže nie je to také jednoduché ako ma aj oblečenie, kde vám odmontujú akési obdĺžnikové či okrúhle plastové srandy. Tu je to „vsadené“ priamo v topánke. Už som nemala nervy na ďalšie hľadanie topánok, a potreba nových bola veľká. Tak som si ich kúpila. Uvidíme, v ktorom obchode narazím na podobný chrániaci systém, aký majú v tejto predajni obuvi. To len potom začne sranda, keď im budem vysvetľovať, že som fakt neukradla žiadnu knihu, ani klobásu nemám zastrčenú vo vrecku. Pre istotu nosím so sebou bloček od týchto topánok, veď človek nikdy nevie, kde mu to zapípa :-)) Hmm…v robote máme tiež turn-tickety… to by potom problém nebol, kebyže ma to tam nechcelo pustiť :-))

Prajem vám pekný deň plný pozitívnych zážitkov 🙂

Bezdomovec

15.10.2013

Do goliera snehobielej košele si streknem Gucciho a pery, na odporúčanie Kate Moss, zvláčnim rúžom Rimmel. Vezmem dáždnik a vyrazím do uplakaného januára.Pane Bože, bezdomovec na zastávke! Má na sebe šesť vrstiev oblečenia. Všetky tie rozožraté, pletené svetre, panske mikiny, tricka a zimne bundy mu trčia z ozrutného prešiváka, ktorého farba pripomína močiar. Sadne si [...]

Ti chlapi

29.08.2013

Keď prišiel krčmár pred ôsmou otvoriť, už stáli pred dverami. Nemusel sa ich ani pýtať, zakaždým to bolo rovnaké. Silný turek s dvoma cukrami a deci rumu. Za desať minút boli vybavení. Každý sám sa seba zaplatil a išli robiť. Dvaja chlapi s riedkym chrupom a mozoľnatými rukami. Na obed sa zastavili na menu a večer po fachu zapiť prach dňa. Výkopy, ploty, múry, [...]

Vnutorna krasa

26.08.2013

Cely zivot s tym bojujem … s vlastnou (ne)krasou. Ako mala som bola chutnucke dieta, s krasnymi ciernymi kuceravymi vlasmi. Nastala era hroznych kratkych vlasov (mam ich velmi ale velmi huste, cize helma na hlave) a tuto eru som zopakovala este asi 7krat. Pridajme k tomu najlacnejsie okuliare a osmacka ako vysita:-) Boj s potom, velkymi prsiami, vytokom, zlym oblecenim som casto vzdavala. [...]

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 32737x
Priemerná čítanosť článkov: 2182x

Autor blogu

Kategórie