Založ si blog

Vnutorna krasa

Cely zivot s tym bojujem … s vlastnou (ne)krasou. Ako mala som bola chutnucke dieta, s krasnymi ciernymi kuceravymi vlasmi. Nastala era hroznych kratkych vlasov (mam ich velmi ale velmi huste, cize helma na hlave) a tuto eru som zopakovala este asi 7krat. Pridajme k tomu najlacnejsie okuliare a osmacka ako vysita:-) Boj s potom, velkymi prsiami, vytokom, zlym oblecenim som casto vzdavala. Mala som oblubene nohavice s riflovou koselou a … vybuch na hlave. Na strednej som zabojovala. Kupila som si kontaktne sosovky, tricka s vystrihom a spiralu. No podla mna som nevyhrala. Nebola som krasavica, ani super ziacka … Strednu som ako tak prezila a vhupla som do pracovneho kolotoca. Volba hrozneho oblecenia mi ostala :-))) zle vlasy tiez … Par vymenenych zamestnani … A teraz? Dlhe kucerave vlasy, okuliare, oblecenie podla nalady:-)v sukromi … a v praci predpisane … No stale sa necitim dobre. Jedine vtedy ked si dam 3/4 nohavice, tricko na ramienka, vlasy do copu a sandale. Co tym chcel basnik povedat ? – ze som nevidela na ZDS-ke zamilovany pohlad mojho spoluziaka – ze som si neuzila uspech mojej basnicky pred celou skolou – ze som si neuzila uspech akcii, ktore som robila v minulej praci – ze som asi zabudla na pozornost muzov, ktory boli radi v mojej spolocnosti – ze som si … Co? Ze som sa „nasla“ az teraz? Ze viem, co sa mi paci, kupujem si oblecenie, knihy, kabelky a topanky … chodim cvicit, miluje kafe … Mam uzasneho priatela, ktory ma lubi taku aka som … Tak o com je to? Aha viem … stale to tak citim … byva obcas obdobie, ked mam zle vlasy, zlu plet a akosi zabudam na tie pozitiva, ktore okolo mna su … Stava sa to aj vam?

Bezdomovec

15.10.2013

Do goliera snehobielej košele si streknem Gucciho a pery, na odporúčanie Kate Moss, zvláčnim rúžom Rimmel. Vezmem dáždnik a vyrazím do uplakaného januára.Pane Bože, bezdomovec na zastávke! Má na sebe šesť vrstiev oblečenia. Všetky tie rozožraté, pletené svetre, panske mikiny, tricka a zimne bundy mu trčia z ozrutného prešiváka, ktorého farba pripomína močiar. Sadne si [...]

Ti chlapi

29.08.2013

Keď prišiel krčmár pred ôsmou otvoriť, už stáli pred dverami. Nemusel sa ich ani pýtať, zakaždým to bolo rovnaké. Silný turek s dvoma cukrami a deci rumu. Za desať minút boli vybavení. Každý sám sa seba zaplatil a išli robiť. Dvaja chlapi s riedkym chrupom a mozoľnatými rukami. Na obed sa zastavili na menu a večer po fachu zapiť prach dňa. Výkopy, ploty, múry, [...]

Male zeny

16.08.2013

Majú to niekedy neskutočne ťažké. Sú na prahu plnoletosti, hrdé na to, že sú takmer dospelé. A robia všetko preto, aby ich za dospelé každý aj považoval. Už dávno som prekročila prah dospelosti. Hoci mi chvíľu trvalo zmieriť sa s výškou 153 (4?) cm, je to už dávno, čo som zmierená. Často stretám ľudí, ktorí ma zas a znovu dokážu presvedčiť o tom, že výška [...]

žralok belavý, belasý, žralok modrý

Britského turistu zranil v Karibiku žralok, útočil len desať metrov od brehu

27.04.2024 20:00

Šesťdesiatštyriročný britský turista skončil na jednotke intenzívnej starostlivosti, keď ho pri severnom pobreží karibského ostrova Tobago napadol žralok.

elektronický monitoring osob, náramky,

Elektronický náramok malo od roku 2016 na sebe 2097 osôb

27.04.2024 17:19

Ministerstvo spravodlivosti SR od januára 2016 odsledovalo 2097 osôb s elektronickým náramkom.

Roman Michelko

Koalícia sa nezhodne na Harabinovi ani na šéfovi NR SR. SNS má svoje požiadavky, hovorí Michelko

27.04.2024 14:50

Čo sa týka RTVS, vo vzduchu aktuálne lieta osem až desať mien ľudí, ktorí by chceli novej STVR šéfovať.

Euro / Eurá / Bankovka / Peniaze /

Števulová: Koalícia chce zastrašiť mimovládky. Michelko: Chceme zvýšiť transparentnosť ich financovania

27.04.2024 14:07

Strana Progresívne Slovensko považuje návrh novely zákona o mimovládnych organizáciách predložený SNS za protizákonný a protiústavný.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 15
Celková čítanosť: 32752x
Priemerná čítanosť článkov: 2183x

Autor blogu

Kategórie